Meniu Uždaryti

Informacija lengvai suprantama kalba

Informacija apie Kauno lopšelis-darželis „Žvangutis“.

Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms,

kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus.

Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Kas yra Kauno lopšelis-darželis „Žvangutis“

 Kauno lopšelis-darželis „Žvangutis“ yra ugdymo įstaiga.

Toliau tekste Kauno lopšelis-darželis „Žvangutis“ vadinsime įstaiga.

Įstaigą gali lankyti vaikai nuo 1 m. iki 7 m.

Įstaiga rūpinasi vaikų mokymu ir ugdymu.

 

Įstaigoje vaikai mokosi:

dainuoti

piešti

skaičiuoti

ir kitų dalykų.

 

Įstaigoje dirba

direktorius

logopedai

virėjos

ir kiti darbuotojai.

Daugiau apie įstaigą galite sužinoti interneto puslapyje.

Paspauskite nuorodą https://www.kaunozvangutis.lt/

Tada Jums atsidarys interneto puslapis.

Mokyklos interneto puslapyje svarbi informacija yra parašyta lengvai suprantama kalba.

Gestų kalba yra ženklų kalba.

Kai žmogus vartoja gestų kalba, jis judina:

  • Rankas
  • Kitas kūno dalis

Jeigu norite pamatyti informaciją gestų kalba, spauskite rankų ženklą.

Rankų ženklas yra interneto puslapio viršuje.

 

 

Įstaiga dirba:

  • Pirmadienį nuo 7 valandos iki 19 valandos
  • Antradienį nuo 7 valandos iki 19 valandos
  • Trečiadienį nuo 7 valandos iki 19 valandos
  • Ketvirtadienį nuo 7 valandos iki 19 valandos
  • Penktadienį nuo 7 valandos iki 19 valandos

 

Kauno lopšelio-darželio „Žvangutis“ adresas yra Šarkuvos g. 21, Kaunas LT-48158

 

 

 

 

Informacija atnaujinta 2026-03-20

Skip to content