KAUNO LOPŠELIO-DARŽELIO „ŽVANGUTIS“ UGDYMO KOKYBĖS SAMPRATA
UGDYMO KOKYBĖ TAI:
- Sistemingas ugdomojo proceso planavimas, ugdymo turinio modeliavimas atsižvelgiant į vaiko patirtį, jo pomėgius, interesus bei poreikius.
- Saugios, patrauklios, turtingos, inovatyvios ugdymo aplinkos, skatinančios vaiką veikti, tyrinėti, ieškoti ir atrasti, kūrimas.
- Šilto, pagarbaus mikroklimato kūrimas, kai vaikas, pedagogas, šeima jaučiasi saugūs, laukiami, kai gerbiamos kiekvieno idėjos, mintys, siūlymai.
- Nuoširdus, abipusiu pasitikėjimu paremtas pedagogo ir vaiko bendravimas ir bendradarbiavimas, draugiškų tarpusavio santykių kūrimas, kiekvieno vaiko, kaip asmenybės gerbimas, netradicinių ugdymo būdų taikymas, visų vaiko kompetencijų nuoseklus plėtojimas.
- Vaiko pasiekimų bei pažangos vertinimas, analizavimas, stipriųjų ir silpnųjų gebėjimų išryškinimas, savalaikės, profesionalios pagalbos vaikui teikimas iškilus ugdymosi, elgesio, emocijų valdymo sunkumams, sėkmingo vaiko ugdymosi ir tinkamo pasirengimo mokyklai siekimas.
- Nuolatinis bendravimas ir bendradarbiavimas su šeima, sistemingas šeimos informavimas apie vaiko pasiekimus bei pažangą, iškilusių vaiko ugdymosi, elgesio, emocinių problemų su šeima aptarimas ir jų sprendimo būdų numatymas.